အမွန္အားၿဖင့္ အသင္းဂုိဏ္းတည္ေထာင္ခဲ႕ၿခင္းသည္ အသင္းေတာ္အတြင္း၌ အသစ္မြမ္းမံၿခင္းပင္ ၿဖစ္သည္။ ထုိေခတ္အခ်ိန္ကာလတြင္ တရားေဟာၿခင္းမွာ ဆရာေတာ္မ်ား၌သာ အခြင့္အာဏာရွိ၍ အခ်ိဳ႕အထူးခန္႕အပ္ခံရေသာ ရဟန္းအနည္းငယ္သာ ေဟာေၿပာခြင့္ရွိခဲ႕သည္။ ထုိေၾကာင့္ စိန္.ေဒါမီနစ္သည္ တရားေဟာအသင္းဂုိဏ္းအား တည္ေထာင္ရန္ ေလွ်ာက္တင္ေသာအခါ ဆရာေတာ္မ်ားၿဖင့္ ဖြဲ႕စည္းမည္ေလာဟု ေမးၿမန္းခံခဲ႕ရသည္။ သုိ႕ေသာ္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ၿမင္ေတြ႕ရသည့္အတုိင္း ပုပ္ရဟန္းမင္းၾကီးသည္ စိန္.ေဒါမီနစ္၏အယူအဆအား လက္ခံခဲ႕၍ အသင္းဂုိဏ္းအား ရဟန္းေတာ္မ်ားႏွင့္ပင္ တည္ေထာင္ရန္ အတည္ၿပဳေပးခဲ႕သည္။
ဒါေၾကာင့္ ေဒါမီနီကန္ဆုိသည္မွာ ဘုရားသခင္ရဲ့ ႏွုတ္ေတာ္ထြက္တရား၊ ေဟာေၿပာသြန္သင္ရန္ ေစလႊတ္ခံရသူေတလူငယ္ပီပီ စိန္ေဒါမီနစ္တြင္ အိပ္မက္တစ္ခုရွိခဲ႕ပါသည္။ ထုိအိပ္မက္သည္ ကူမန္ဟုေခၚေသာ ဥေရာပအေရွ႕ပုိင္း တြင္ရွိေသာ ဘာသာေရးမဲ႕သူမ်ားထံသုိ႕ သြားေရာက္၍ တရားေဟာရန္ပင္ၿဖစ္သည္။ ဓမၼအာဇာနည္းတစ္ဦးအၿဖစ္ ေသလွ်င္ပင္ေသေစ ဟုေမွ်ာ္လင့္ခဲ႕သည္။ ေၿပာရမယ္ဆုိင္ရင္ေတာ့ ခရစ္ယာန္မဟုတ္သူတုိင္း ထံသုိ႕သြားေရာက္၍ တရားေဟာလုိၿခင္းပင္ ၿဖစ္သည္။ သုိ႕ေသာ္လည္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ေတြ႕ၿမင္သည့္အတုိင္း ဘုရားသခင္၏အလုိေတာ္သည္ သူ႕အား ၿပင္သစ္ၿပည္ေတာင္ပုိင္းရွိ အာေဘဂ်န္းစီယမ္းတုိ႕နယ္သုိ႕ ပုိ႕ေဆာင္ခဲ႕သည္။ ထုိနယ္ေၿမမ်ားတြင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဘုရားရွင္ရဲ.အမွုုုုုူေတာ္ကို မရပ္မနား ထမ္းေဆာင္ခဲ႕သည္။ သို.ေသာ္လည္း သူ၏အိပ္မက္ကုိေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ခဲ႕ေပ။ အခ်ိဳ႕ေၿပာၿပခ်က္မ်ားအရ၊ သူဘဝကုန္ဆုံးခ်ိန္နီးတြင္ ထိုအိပ္မက္ကုိ အေကာင္ထည္ေဖာ္ရန္ အခြင့္သာခဲ႕သည္ ဟုသိရပါသည္။ သုိ႕ေသာ္လည္း မေအာင္ၿမင္ခဲ႕ၿပန္ေပ။ ၁၂၂၁ ခုႏွစ္၊ အီတလီႏူိင္ငံ ဘုိလုိညာၿမိဳ႕တြင္ စိန္ေဒါမီနစ္ ပ်ံလြန္သြားေသာအခါ သူ၏အိပ္မက္ေပ်ာက္ဆုံးသြားပါသလား။ မေပ်ာက္ဆုံးခဲ႕ပါ။ လုံးဝကုိ မေပ်ာက္ဆုံးခဲ႕ပါ။ သူ၏အေစာဆုံးေသာ တပည့္ေနာက္လုိက္အခ်ိဳ႕မွတစ္ေယာက္ၿဖစ္ေသာ ပိုလန္မွစိန္ဟုိင္ရခ်ီ (St. Hyacinth of Poland)၏ ဦးေဆာင္မွုၿဖင့္သူ႕အိပ္မက္နယ္ေၿမမ်ားကုိ သာသနာၿပဳခဲ႕ၾကသည္။ အခ်ိဳ႕တပည့္မ်ားသည္လည္း မူစလင္မ်ားလႊမ္းမုိးေသာ အာဖရိကေၿမာက္ပုိင္းႏွင့္ အေရွ႕အလယ္ပုိင္းေဒသမ်ားသုိ႕ ႏွဳတ္ေတာ္ထြက္တရားကို စတင္ေဟာေၿပာခဲ႕ၾကသည္။ ထုိေနာက္ အေမရိကတုိက္ကုိ ရွာေဖြေတြ႕ရွိေသာအခါ၌လည္း စပိန္ႏူိင္ငံမွ ေဒါမီနီကန္မ်ားသည္ အေမရိကတုိက္၏ ေတာင္ပုိင္း၊ အလယ္ပုိင္း၊ ေၿမာက္ပုိင္းမ်ားသုိ႕ ႏွဳတ္ေတာ္ထြက္တရားေတာ္မ်ိဳးေစ့ကုိ ၾကဲခဲ႕ၾကသည္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္၊ ေပါတူဂီမွ ေဒါမီနီကန္မ်ားသည္လည္း အာရွအစိတ္အပုိင္းအခ်ိဳ႕မ်ားၿဖစ္ေသာ အိႏၵိယ၊ တရုတ္ၿပည္ရွိ မက္ကာအုိ (Macau) ကၽြန္းမ်ားသုိ႕ စတင္သာသနာၿပဳခဲ႕ၾကသည္။
ထုိအေၾကာင္းအရာမ်ားသည္ အလြန္ၾကီးၿမတ္ေသာ အသီးအပြင့္မ်ား ေဝဆာေသာ လုပ္ရပ္မ်ားပင္ ၿဖစ္သည္။ သုိ႕ေသာ္လည္း စိန္ေဒါမီနစ္၏ အိပ္မက္သည္ မၿပီးၿပည့္စုံေသးပါ။ ေနာက္ထပ္ ေၿပာစရာအေၾကာင္းတစ္ခုရွိပါေသးသည္။ ၁၅၈၇ ခုႏွစ္တြင္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕စိတ္ပုတီး၏သခင္မ သာသနာၿပဳနယ္အား တည္ေထာင္ၿခင္းအေၾကာင္းပင္ ၿဖစ္သည္။ ၎သည္ သာသနာၿပဳၿခင္း၏ အထြဥ္အထိပ္ပင္ၿဖစ္သည္ ဟုဆုိရလိမ့္မည္။ ထုိအခ်ိန္မတုိင္ခင္၌ သာသနာနယ္အမ်ိဳးအမ်ိဳးမွ ေဒါမီနီကန္တုိ႕သည္ သာသနာၿပဳနယ္ေၿမမ်ားသုိ႕ တစ္ဦးခ်င္းစီသာ သြားေရာက္ေနခဲ႕ၾကပါသည္။ အၿခားသူမ်ားမူ ဥေရာပတြင္ ဆက္လက္ထမ္းေဆာင္ေနၾကသည္။ ၎သာသနာနယ္မ်ားသည္လည္း သာသနာၿပဳနယ္မ်ားဟု ေခၚဆုိႏုိင္ပါသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္မူ သာသနာနယ္တစ္ခုလုံးမွ အသင္းဝင္ပုဂၢိဳလ္မ်ားအားလုံး သာသနာၿပဳပုဂိၢဳလ္မ်ားအၿဖစ္ သာသနာၿပဳနယ္မ်ားသုိ႕ သြားေရာက္ရန္ လုိအပ္ပါေတာ့သည္။ ဤသာသနာၿပဳနယ္သည္ အသင္းဂုိဏ္း၌ တစ္ခုတည္းေသာ သမုိင္းတင္ေမာ္ကြန္းပင္ ၿဖစ္ပါလိမ့္မည္။ လက္ေတြ႕၌မူ ၎၌ ကုိယ္ပုိင္သာသနာနယ္ေၿမ မရွိပါ။ ၿပင္သစ္သုိ႕သြားလွ်င္ေသာ္၎၊ စပိန္သုိ႕သြားလွ်င္ေသာ္၎၊ ဘယ္ကုိဘဲသြားသြား သူ႕သာသနာနယ္ႏွင့္သူရွိသည္ကုိ ေတြ႕ရပါလိမ့္မည္။ ဤသာသနာၿပဳနယ္သည္ကား အာရွတုိက္ၾကီး၌လွည့္လည္သြားေရာက္တရားေဟာေနၾကၿပီး ေရွးတမန္ေတာ္ၾကီးမ်ားႏွင့္ပင္ တူပါသည္။ သူတုိ႕အတြက္ တံခါးဖြင့္သည့္ေနရာတုိင္းမွာ လုပ္ေဆာင္ရန္ အသင့္ရွိေနသူမ်ား ၿဖစ္သည္။ ထုိေၾကာင့္ အာရွတုိက္သုိ႕ သူတုိ႕လာခဲ႕ၾကသည္။ ႏွစ္ေပါင္း ၄၀၀ အတြင္း သာသနာၿပဳပုဂၢိဳလ္ ၂၀၀၀ ေက်ာ္လာေရာက္ခဲ႕ၾကၿပီး ဖိလစ္ပုိင္၊ဗီယက္နန္၊တရုတ္၊ထုိင္ဝမ္၊ဂ်ပန္ ႏွင့္ေဟာင္ေကာင္တုိ႕တြင္ သာသနာၿပဳလ်က္ ရွိၾကသည္။
ကၽြႏု္ပ္စိတ္ပုတီး၏ သခင္မသာသနာၿပဳနယ္တြင္ ရွိေသာ အသင္းသားမ်ားအား လွု႕ံေဆာ္အသက္သြင္းသည့္ စိတ္ဓာတ္ဝိညာဥ္အား ေအာက္ပါအခ်က္ သုံးခ်က္ၿဖင့္ အက်ဥ္းခ်ဳပ္ယူနုိင္ပါသည္။ (၁) ခရစ္ယာန္မဟုတ္သူမ်ားထံသုိ႕ လာေရာက္ သာသနာၿပဳၾကသည္။ (၂) မိမိတုိ႕၏ကုိယ္ပုိင္ ႏူိင္ငံမ်ားကုိ စြန္႕ခြာ၍ သာသနာၿပဳၾကသည္။ (၃) ငါးႏွစ္၊ ဆယ္ႏွစ္သာ မဟုတ္ဘဲ ဘဝတစ္ခုလုံး ကုန္ဆုံးခ်ိန္အထိ ေပးဆပ္ၿခင္းတုိ႕ၿဖင့္ သာသနာၿပဳၾကသည္။ သုိ႕ေသာ္လည္း မွတ္သားစရာတစ္ခုေတာ့ရွိသည္။ တရားေဒသနာေတာ္ေဟာေၿပာၿခင္းသည္ မိမိကုိယ္တုိင္ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ လူမ်ိဳးမ်ားအတြက္ဟု ဆုိကတည္းကပင္၊ တစ္ခါတစ္ေလ ေဒသစြဲ၊ အေလ့အထစြဲတုိ႕လည္း ၿဖစ္တတ္သည္။ ဆုိလုိသည္မွာ၊- သီးသန္႕နယ္ေၿမတစ္ခုတြင္ အသင္းဂုိဏ္းတည္ေထာင္ၿခင္း ဒါမွမဟုတ္ ပုပ္ရဟန္းမင္းၾကီး အဆုိၿပဳေသာ သာသနာၿပဳရန္ လုိအပ္သည့္နယ္ေၿမမ်ား၊ အထူးသၿဖင့္ ခရစ္ယာန္နယ္ေၿမမ်ားအား ယုံၾကည္ၿခင္းၿပန္လည္ အသက္သြင္းေပးရန္ ဆုိလုိသည္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ သာသနာနယ္၏ အခ်ိဳ႕ပုဂၢိဳလ္တုိ႕မွာ အၿခားတေနရာရာတြင္ လုပ္ေဆာင္ေနပါလိမ့္မည္။ သုိ႕ေသာ္လည္း ၎အား အထူးၿခြင္းခ်က္အၿဖစ္ သာမန္စည္းမ်ဥ္းမွ ႏုတ္ယူရပါလိမ့္မည္။ သာသာၿပဳနယ္သည္ လုိအပ္ခ်က္တစ္ခု ၿဖစ္ေနသည္မွာ အထူးေၿပာစရာမဟုတ္ပါ။ ထုိေၾကာင့္ အေၿခခံက်ေသာ ဤအထက္ပါ စိတ္ဓာတ္ဝိညာဥ္ (၃)ခုသည္ အသင္းသားမ်ားအတြက္ လုိအပ္ေပသည္။
ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ စိတ္ပုတီး၏သခင္မ သာသနာၿပဳနယ္အား တည္ေထာင္ခဲ႕သည္ႏွင့္ပင္ စိန္ေဒါမီနစ္၏ အိပ္မက္သည္ အေကာင္ထည္ေပၚရန္ အေၾကာင္းၿဖစ္လာသည္။ ဓမၼအာဇာနည္မ်ားစြာလည္း မိမိတို႕၏အသက္ကုိ စြန္႕ေပးခဲ႕ၾကသည္။ သာသာနယ္၏ သမုိင္းတစ္ခုလုံးသည္ပင္ သက္ေသတည္ေလ၏။ ဤသာသနာၿပဳနယ္ရွိ ဥေရာပသားၿဖစ္ၿဖစ္၊ အာရွသားၿဖစ္ၿဖစ္ ရဟန္း၊ကုိရင္၊သီလွရွင္၊ စစၥတာမ်ား၊ လူဝတ္ေဒါမီနီကန္မ်ားႏွင့္ အၿခားေဒါမီနီကန္ မိသားစုဝင္မ်ားသည္ ယုံၾကည္ၿခင္းအတြက္ မိမိတုိ႕၏အသက္ကုိ ေပးစြန္႕ခဲ႕ၾက၍ အသင္းေတာ္၌ ရဟႏၱာမ်ားအၿဖစ္ တင္ေၿမွာက္ခံရပါသည္။ ဤရဟႏၱာမ်ားထဲမွာ သူေတာ္စင္ႏွစ္ဦးအား ေဖာ္ၿပပါရေစ။ စိန္ဖရန္စစ္စကုိ ဖာနန္ဒက္စ္ (St. Francis Fernandez of Capillas)သည္ တရုတ္ၿပည္၏ ပထမဆုံး ဓမၼအာဇာနည္ ရဟႏၱာတစ္ပါးၿဖစ္ၿပီး ေလာ္ရန္ဇုိ ရူရစ္(St. Lorenzo Ruiz) သည္ ဖိလစ္ပုိင္လူမ်ိဳးမွၿဖစ္ေသာ ပထမဆုံးရဟႏၱာၿဖစ္ပါသည္။
သူတုိ႕၏သာသနာၿပဳၿခင္းမွာ ႏွဳတ္ေတာ္ထြက္တရားေတာ္၏ အသန္႕ရွင္းဆုံး စိတ္ဓာတ္တုိ႕ၿဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ႕ၾကၿခင္း ၿဖစ္၍ ေအာင္ၿမင္သည္။ ဒါေပမယ့္လည္း လုပ္ေဆာင္ရန္ မၿပီးဆုံးေသးပါ။ ခရစ္ေတာ္အေၾကာင္းကုိ မၾကားသိေသးသူမ်ား ေၿမာက္မ်ားစြာ က်န္ရွိေနေသးသလုိ၊ ၾကားသိေသာ္လည္း လက္မခံႏုိင္ေသးသူမ်ား ေၿမာက္မ်ားစြာ ရွိပါေသးသည္။ ထုိေၾကာင့္ ဤသာသနာၿပဳၿခင္းသည္ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရမည့္ ဝတၱရားတစ္ခုပင္ၿဖစ္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သာသနာၿပဳနယ္မွ ပုဂၢိဳလ္မ်ားလည္း အစြမ္းရွိသမွ်ႏွင့္ ၾကိဳးစားေနပါသည္။ သိပ္မၾကာေသးခင္ကဘဲ မက္ကာအုိ၊ ေတာင္ကုိးရီးယားႏွင့္ စင္ကာပူတုိ႕တြင္ တုိးခ်ဲ႕သာသနာၿပဳခဲ႕ၾကသည္။
ဒီေတာ့…စပ်စ္ဥယာဥ္ၾကီးသည္ဤေနရာတြင္ရွိေနဆဲၿဖစ္ပါသည္။သံမာေတဦး(၂၀း၁-၇)တြင္ဆုိထားသည့္အတုိင္း စပ်စ္ၿခံပုိင္ရွင္သခင္ဘုရားသည္ သူ၏စပ်စ္ၿခံအတြက္ အလုပ္သမားမ်ား စုေဆာင္းလ်က္ရွိပါသည္။ သံလုကာ(၁၀း၂) တြင္လည္း ရိတ္သိမ္းစရာမ်ားစြာရွိေသာ္လည္း လုပ္ေဆာင္သူနည္းပါးသည္ဟု ညည္းညဴေနပါသည္။အလုပ္သမားမ်ား ပုိ၍ပုိ၍ကုိ အေရးတၾကီးပင္ လုိအပ္ေနပါသည္။
ကဲ-မိတ္ေဆြ။ ယခုေတာ့ ေဒါမီနီကန္ေတြဟာ ဘယ္သူဘယ္ဝါဆုိတာ သင္သိရၿပီ။ သူတုိ႕ဘာေတြလုပ္ေဆာင္ ၾကလဲဆုိတာ သင္သိရၿပီ။ သူတုိ႕၏သာသနာၿပဳရည္းမွန္းခ်က္မ်ားလည္း သင္သိၿပီေပါ့ဗ်ာ။
တကယ္ပဲၿမင့္ၿမတ္တဲ႕အၾကံေကာင္းေတြပဲ မဟုတ္လား ခင္ဗ်။ ဟုတ္တာေပါ့။ ဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားထံမွ လာတဲ႕အၾကံညဏ္ေတြပဲဟာဗ်ာ။ ၿမင့္ၿမတ္ရမွာေပါ့။ ဒါတင္မကေသးဘူး ခင္ဗ်။ ေနာက္လုိက္လုပ္ၿပီး အတူတကြလုပ္ေဆာင္ ဖုိ႕ရန္ေကာ ထုိက္တန္တယ္လုိ႕ မထင္ဘူးလား မိတ္ေဆြ။ စိန္ေခၚသံတစ္ခုပဲ။ မိမိ၏ႏွလုံးသားမွ ရက္ရက္ေရာေရာေၿဖဆုိဖုိ႕ လုိလိမ့္မည္။ သုိ႕ေပမယ့္လည္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ေခၚသည့္ သခင္သည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ႏွင့္ ရက္ေရာစြာ မွ်ေဝခံစားသည္ဆုိတာ ယုံၾကည္ပါ။ သြား၍ေဟာေၿပာေလာဟု စိန္ေဒါမီနစ္ကုိ ဘုရားသခင္မိန္႕ဆုိခဲ႕သည့္အတုိင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ကုိလည္း မိန္႕ဆုိေလ၏။ ေၾသာ္-မိတ္ေဆြတစ္ဦးတည္း မဟုတ္ဘူးဆုိတာ မေမ့နဲ႕ဦးဗ်။ သံမာေတဦး (၂၈း၂၀) ကုိလည္း သတိရပါဟု ထပ္ေလာင္းေၿပာၿပရေစ။ “ငါသည္ ကမၻာကုန္သည့္တုိင္ေအာင္ သင္တို.ႏွင့္အတူ အစဥ္ရွိမည္။”
ေဒါမီနီကန္မိသားစုဝင္တစ္ၿဖစ္ဖုိ႕အတြက္ သင္၏ႏွလုံးသား၌ ဆႏၵရွိပါသလား။ အထူးသၿဖင့္-ကၽြႏု္ပ္တုိ႕စိတ္ပုတီး၏သခင္မ သာသနာၿပဳနယ္၌ေပါ့ဗ်ာ။ နည္းနည္းေလာက္ေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ပါလား။ ဤသည္ပင္ သခင့္ေခၚသံၿဖစ္ေနေလာက္ပါသည္။
သင့္ကုိယ္သင္ ၿပင္ဆင္မွု႕မရွိေသးဘူး ၊ ထင္သေလာက္ မထက္ၿမက္ဘူးဟုထင္ေနလား။ ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္ သင္ရဲ႕ဆႏၵကုိ မစြန္႕လြတ္လုိက္ပါနဲ႕။ အစပထမ၌ မည္သူမွ် ၿပင္ဆင္ၿပီးသူမ်ား မဟုတ္ပါ။ မည္သူမွ်လည္း အၿပစ္ကင္းသူဟု ေၾကၿငာႏုိင္မည္ မဟုတ္ေပ။ တကယ္တန္းေတာ့ အၿပစ္သားၿဖစ္ေနရသည္ပင္ သခင့္ေခၚသံကုိ ႏွလုံးသားမွ ေၿဖၾကားေစရန္ အေၾကာင္းရင္းပင္ ၿဖစ္ပါသည္။ ေဒါမီနီကန္တုိ႕သည္ ၿပီးၿပည့္စုံဖုိ႕ရန္ မေၾကြးေၾကာ္ပါ။ သူတုိ႕၏ေခၚေတာ္မူၿခင္းႏွင့္ သာသနာၿပဳၿခင္း၌ စြမ္းအားရွိသမွ် ၾကိဳးစားၿခင္းသာ ၿဖစ္ၿပီး တစ္ေန႕ထက္တစ္ေန႕ သူတုိ႕၏စိတ္ဓာတ္ဝိညာဥ္ကုိ ပုံသြင္းၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။ ပုပ္ရဟန္းမင္းၾကီး တတိယေၿမာက္ ၾသေနာရီးအုပ္စ္(Pope Honorius III) ေၿပာဆုိခဲ႕သည့္အတုိင္း “ဝိညာဥ္မ်ား၏ ကယ္တင္ၿခင္းအတြက္ႏွင့္ သင္၏အၿပစ္ခြင့္လြတ္ၿခင္းအတြက္ သြား၍ေဟာေၿပာေလာ” ဆုိသည့္ စကားကုိလည္း ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ပါ။ ဘာသာေရးဘဝအသက္တာ၊ ေဒါမီနီကန္ဘဝအသက္တာ၊ သာသနာၿပဳဘဝအသက္တာ…
ဘဝအသက္တာ၏ ခရီးတေလွ်ာက္လုံးသည္ အသစ္သစ္ေသာ လမ္းမ်ားကုိဖြင့္ေပးၿခင္း၊ ရွာေဖြၾကၿခင္း၊ ထုတ္ေဖာ္ေပးၿခင္းတုိ႕အား မိမိ၏ေခၚေတာ္မူၿခင္းၿဖင့္ ၿဖတ္ေက်ာ္ရပါမည္။ တဆင့္ၿပီးတဆင့္ မူလရည္မွန္းခ်က္ၾကီးဆီသုိ႕ လူမ်ားအားနီးသထက္နီးေအာင္ ဆြဲေခၚေလသည္။ တစ္ေန႕ၿပီးတစ္ေန႕ မိမိ၏ႏွလုံးသား၌ ေပ်ာ္ေမြ႕ၾကည္ႏူးေစသည္။ ဘာၿဖစ္လုိ႕လဲဆုိေတာ့ သခင့္စပ်စ္ၿခံ၌ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ အထူးေရြးခ်ယ္ခံရတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားရွိေနသည္ကုိ သတိထားမိေသာေၾကာင့္ပင္ ၿဖစ္သည္။ မလြဲမေသြ ေတြ႕ၾကဳံရမည့္ အခက္အခဲ အတားအဆီးမ်ားႏွင့္ ေဝဖန္မွဳ႕မ်ား ရွိေနလည္း မမွုပါ။
ယုံၾကည္ၿခင္းလုိအပ္သည္ မိတ္ေဆြ။ စိတ္ခ်ခုိင္မာစြာ ယုံၾကည္ဖုိ႕လုိအပ္သည္။ မဟုတ္လွ်င္ ယုံၾကည္ၿခင္းသည္ အခ်ည္းအႏွီးသာ ၿဖစ္လိမ့္မည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ကုိ ေခၚသည့္သခင္၊ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ကုိ ေစလြတ္သည့္သခင္၊ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ႏွင့္အတူရွိသည့္ သခင္၌ ယုံၾကည္ပါ။ ယုံၾကည္ၿခင္းႏွင့္ စိတ္ခ်ရၿခင္းသည္လည္း တရားေဟာရဟန္းတစ္ပါး အတြက္ သာသနာၿပဳရန္ အေၾကာင္းတစ္ခ်က္ပင္ ၿဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment